2. Mannschaft
Resultate + Rangliste
 

Am Sonntag ist uns der Auftakt in die Rückrunde leider missglückt! Wir mussten uns gegen einen starken Gegner mit 6:4 geschlage geben. Es war für einige Spieler das erste Spiel nach einer langen Pause, deshalb geht für uns das Resultat so auch in Ordnung. Das Hauptziel, keine Verletzungen, wurde erreicht.

Am Samstag haben wir die nächste Chance auf einen Erfolg, wir spielen um 13:15 Uhr gegen CD Espanol Basel! Wie immer, freuen wir uns über eure zahlreiche Unterstüzung!

Es grüesst s'Zwei!
... See MoreSee Less

View on Facebook

Morn, Sunntig, 11. Februar um 13:00 Uhr spiele mir gege dr FF Brüglingen unser ersts Testspiel vo dr Rückrundi.

Es würd uns wahnsinnig freue, es paar bekannti Gsichert an dr Siitelinie dörfe zbegrüsse!

Es grüesst s'Zwei
... See MoreSee Less

View on Facebook

S Zwei meldet sich endlich zrugg! Nachere turbulente Hirundi, eme neue Trainere und es paar (alte) neue Spieler sind mir letzte DI und DO hochmotiviert in unseri Vorbereitig für d Rückrundi gstartet.

Am Zischtig hän mir e super Nachtesse im Vis-À-Wyy dörfe gniesse und sind vo unserem neue Trainer John Rizzotto über alli Neuerige und administrative Sache ufklärt worde. An dere Stell e herzlichs Dankeschön an d Familie Gloor für die wunderbare Spaghetti und d Gastfründschaft, es isch e Freud gsi.

Leider isch dr gmüetlich Teil aber zu schnell vorbi gsi und am Donnstig hets gheisse; ab ins CrossFit Arlesheim! Do mir aber über d Winterpause alli (es paar ganz bsunders...)
gnueg Gwicht zueglegt hän, isch das vermueltich dr wichtigeri Obe gsi vo unserem Saisonstart! 🏋️‍♂️💪🏃‍♂️

Mir freue uns, vo jetzt ah wieder öfters us dr Mannschaft dörfe zbrichte und no meh würds uns freue, es paar vo unserene treue Fans bim erste Testspiel in knapp 2 Wuche, am Sunntig, 11. Februar, gege dr FC Brügglingen zbegrüsse!

Es grüesst s Zwei! ⚽

#eiverein #eiliebi #eimannschaft #fustimsack #crossfit #guetöbbisgange #läuftbeiuns #hochmotiviert #4.Liga #baldsindmirfit

Wie immer au es grosses Danke an unseri Sponsore Klinik Arlesheim und Erbacher Custom Bikes / Restaurant Fat-Inn
... See MoreSee Less

View on Facebook

Traumwetter hier in Hoffstetten!

Match Beginn um 17:30 wir hoffen auf Zahlreiche Unterstützung👏🏻☺️
... See MoreSee Less

View on Facebook
Verantwortliche

John Rizzotto

Trainer

Kontaktdaten

+41 (79) 4419730

rjohn@bluewin.ch

Philipp Gloor

Coach

Kontaktdaten

+41 (79) 9595533

phipee19@hotmail.ch
 
Trainingzeiten
 
 
 
 
 
Dresssponsor
 
 
Teamsponsoren
Team News